close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היום מוצאים בעלי מקצוע באינטרנט

מערכת שורשכז אב, תשעה12/08/2015

היום, בעידן האינטרנט ניתן בקלות ולא מאמץ למצוא כמעט כל דבר שאנו מחפשים – החל מתשובות לשאלות וכלה בשרותים שונים ובפרט בעלי מקצוע

תגיות:
קצת הסטוריה
בעבר הרחוק, כאשר נזקקתם  להשכרת שרותיו של בעל מקצוע, הדבר לא היה פשוט במיוחד. היו לכם מספר אפשרויות די מצומצם. דבר ראשון, הייתם מתייעצים עם חברים או בני משפחה או שכנים לגבי בעלי מקצוע. "האם אתם מכירים שיפוצניק טוב?", "האם אתם מכירים עוזרת בית אמינה?" היו בערך השאלות ששאלתם או נשאלתם אתם לחוות את דעתכם ולהמליץ. בעלי מקצוע, איכותם ואמינותם  היו עוברים מפה לאוזן, ובדרך כלל טיבם היה נקבע על ידי חוות דעת אחת או שניים. השיטה נקרא אכן  שיטת "מפה לאוזן". אפשרות נוספת הייתה דרך פרסומות בעיתונים על ידי בעלי המקצוע, אך רק עסקים בעלי אמצעים היו יכולים להרשות לעצמן פרסומת שכזו. אפשרות נוספת הייתה חיפוש בלוחות הפרסום בעיתונים, שם ניתן היה למצוא בעלי עסקים שהשכילו להשקיע ולפרסם עצמם באמצעות פלטפורמה זו. בלוחות העיתונים, שקיימים עד היום, כל עת בה העיתונות המודפסת עדיין חיה ונושמת, ניתן למצוא בעלי עסקים ונותני שירותים, שמם ומספר טלפון להתקשרות. החל משלהי שנות השישים,  נפוצה שיטה נוספת של פרסום באמצעות מדריכים מודפסים עבי כרס של בעלי מקצוע לפי אזורים גאוגרפיים. כל מדריך כלל אינדקס מחולק לקטגוריות שונות וניתן היה למצוא באופן ידני בעל מקצוע לפי דרישה.

מהפכת האינטרנט בפרסום ושיווק
היום, בעידן האינטרנט ניתן בקלות ולא מאמץ למצוא כמעט כל דבר שאנו מחפשים – החל מתשובות לשאלות וכלה בשרותים שונים ובפרט בעלי מקצוע. בעלי המקצוע ובעלי העסקים גדולים כקטנים מבינים היטב את כוחה של רשת האינטרנט ככלל והרשתות החברתיות בפרט כפלטפורמה שיווקית מכניסה. אין דרך טובה יותר כיום מפרסום ברשת האינטרנט שם החשיפה היא מעבר לכל דמיון. בעלי עסקים  עברו לשיווק ופרסום מסיבי באינטרנט תוך הבנת הרעיון ש"אם אתה לא שם אתה לא קיים".

חיפוש בעלי מקצוע באינטרנט
נניח שאתם מחפשים בעל מקצוע מסוים באזור בו הנכם גרים. אין ספק שהדבר הראשון שיעלה בדעתכם הוא לחפש באינטרנט. מעבר למציאת בעל המקצוע, תוכלו לקבל שלל חוות דעת שיסיעו לכם בבחירה חכמה.  תוכלו לחפש באמצעות המחשב האישי או כפי שכבר הפך פופולרי ביותר - באמצעות הטלפון החכם.  כיצד תחפשו?

חיפוש פשוט במנוע חיפוש. תפתחו דפדפן, תכנסו למנוע חיפוש (בד"כ גוגל שהפך לשם דבר) ותקישו בשורת החיפוש את בעל המקצוע. תוכלו אף להוסיף את מיקום מועדף, אך גם זה לעיתים מיותר כיוון שמנוע החיפוש כבר יודע את מיקומכם...

אתרי בעלי מקצוע מומלצים. אלו הם אתרים "חברתיים" המדרגים וממליצים בעלי מקצוע על סמך חוות דעת גולשים.

פורטלים ואתרי אינדקס. ניתן לגלוש ישירות לפורטלים ואתרי אינדקס ידועים כמו לימון בעלי מקצוע אשר עיקרם הוא פרסום בעלי מקצוע. רב הפורטלים מסוג זה מכילים אפשרות לקבל ולתת חוות דעת של אלו ששכרו את בעלי המקצוע.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה